Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 badehåndkle,eller kjøper man det der nede?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Jeg pleier å ta med, men hvis jeg finner noe finere der nede, så kjøper jeg og hiver det gamle=)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Problemet med å kjøpe der nede, er at de skulle vært vasket før bruk. De trekker ikke vann til seg uten vasken:) Jeg bruker å ta med, for da er de vasket først.
Lillesnuppis Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Jeg tar med. Ett til å ha på solsenga og ett til å tørke meg med når jeg har bada. Håndklene blir ganske så stive etter saltvann i 2 uker :-) Jeg skal til Tyrkia på søndag og der pleier jeg å handle håndkler hvert år. Kjempe fine Versace håndkler i alle slags farger. er fake, men er så myke og gode. så nå er det snart bare Versace håndkler i heimen her :-) Så skal du til tyrkia så anbefaler jeg å ta med noen. Åsså kan du evt kjøpe der nede visst du finner noen fine. ( å det kommer du til å gjøre. )
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 vi skal til hellas.. de har sikkert mange fine der,men vil jo helst ha dem vasket først. kanskje ta med to stk hjemmefra og heller kjøpe flere der nede hvis vi trenger det. er bare jeg og mannen min som skal dit..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå