Gå til innhold

hva er åpen barnehage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg trodde det var for alle barn jeg, vi fikk jo tips om det på helsestasjon, skulle bare sjekke når de åpnet jeg og dette var det som sto på bærums hjemmeside

Åpen barnehage

Åpne barnehager et trygt leke- og aktivitetstilbud for hjemmeværende førskolebarn uten barnehageplass. Tilbudet er ledet av førskolelærer, men foreldrene har ansvaret for barna når de er til sted. Dette er et sted hvor problemer kan drøftes og kontakter knyttes. Åpen barnehage er gratis og det er ingen påmelding, så det er bare å ta med matpakke og stikke innom!!

min er jo bare 15 mnd...

kan vi dra da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja alle kan vel dra om de vil:) vi var fra snuppa var 8 mnd, og da var det faktisk en baby på 3 mnd der. sosialisering :)

Skrevet

det var det jeg trodde også.. men det står førskole barn?? han er jo det.. hehe.. på en måte.. det er jo før skole... bare veeeeeeeeldig lenge før.. hehe

Skrevet

Jeg begynte å ta med sønnen min i åpen barnehage da han var få mnd gammel. Og det hadde vi begge stor glede av. Jeg fikk koslig selskap med andre foreldre, og sønnen min fikk sosial omgang med barn i mange aldre. Vi lekte, sang og koste oss både ute og inne. Vil anbefale deg å ta en tur, i min kommune syns jeg opplegget var kjempe fint. Godt å møte andre på denne måten når man er i permisjon. :)

Skrevet

her i Oslo må man ha fylt 1 år.

Den åper kl 10 og holder på noen timer, men de tar bare 10 barn om dagen. Så det er en kloss vi må ta når vi kommer som ligger i en kurv. er det ikek flere klosser igjen så får man ikke være med den dagen. Så her er det først til mølla. Står alltid mange å venter da dem åpner for å få denna klossen.

Skrevet

Vet det ikke er alle som har det sånn at man må være 1 år, men den vi kan gå til har det sånn. Å den ligger ganske nær Oslo sentrum

Skrevet

Åpen barnehage her jeg bor er for alle, fra 0 år...de har ingen begrensning ift antall barn, og er gratis :) Et supert tilbud, spesielt fordi barnehagen også driver babysang to ganger i uken :) Dette benyttet vi oss mye av, da jeg var i permisjon :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...