Gå til innhold

Ny her inne fortsatt - og snart 36 år.......

Anbefalte innlegg

Gjest Fairywoman
Skrevet

Vurderer i disse dager å reise til nordica i Danmark . 3 Øko pakke mede Icsi - hatcing men mannens sæd. Evt.donor hvis ikke annet er mulig...

Håper å møte likesinnende her inne.

Jeg hadde ett forsøk for 11 år siden - de fikk ut 4 egg - hvor 2 var bra...1 ble satt inn . men festet seg ikke.

Siden den gang veier jeg nå 15 kg mindre - har fått fast mens igjen på 5 mnd. og er klar til å prøve igjen.

Men er jo redd for at det skal stoppe seg selv - enten ved for dårlige egg eller sæd - evt annet.

Siden det er så lenge siden vi tok våre tester - må da starte på steg 1 igjen - eller holder det med nye blodprøver - sædanalyse og etc.

Håper noen her inne vet noe - for de på riksen sa bare at de ikke hadde noen dok.på oss lengre..

Finnes det ikke noen regel for slikt tro !??

Har sendt mail til Nordica og dansk fertilitetsklinikk.

Hvis du har andre tips - setter jeg kjempe pris på info fra deg.

Hvis jeg har egg nok og mannen ok svømmere - hvem er det som avgjør om vi skal sette inn 1 eller flere egg da !?

Leser alt jeg kommer over her inne - spennende og noen ganger trist lesestoff her inne.

Men bare positive tanker nå - det heter seg at " - alt ordner seg for snille piker "......ikkesant !? ...:-)))

Koz fra

Fairywoman

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må om kverna når man begynner pån igjen etter lengre opphold. Vi fikk tilbud om innsetting av 2 egg på Ullevål, men kunne velge bare 1. I Danmark lurer jeg på om de setter inn 2 egg på alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...