Pusejinta Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Jeg har fått modningsakupunktur på av en jordmor på fødeavdelingen der jeg skal føde
mamza Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Jeg får det hos en privatpraktiserende jordmor som også jobber på sykehuset hvor jeg skal føde. Google på modningsakupunktur og stedet du bor på så kommer det nok opp noen muligheter for deg. Jeg begynte i uke 36. Fikk beskjed om at jordmor ikke ville begynne før. Tar en behandling i uken. Absolutt å anbefale! Behandlingen går også på å styrke kroppen til fødsel. Det er jo godt når man er på slutten av svangerskapet og er slien og lei... Lykketil!
mamma til Marcus og høygravid Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Har tatt det hos en jordmor i Fredrikstad.Veldig flink..
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Jeg tar det hos en kjempe koselig jordmor i Bergen sentrum. Kjempe flink!! Endelih har jeg sovet godt om nettene!!
Turtelduen Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 Jeg bruker det mer for å stimulerer til fødsel og begynner i uke 37 og tar 3 behandlinger på 1 uke... Sist så fødte jeg etter tredje gang. Han satte nåler for modning første gang, så for rier og modninge andre gang, og tredje gang tok han mest for å få rier... Og da startet fødselen jammen meg.... Fødselen gikk mye greiere også. Nå får jeg ikke begynte før jeg er i uke 38. Men jeg har hatt så mange vondter (noe alla rier, bare litt svakere) og føler jeg er litt åpen (følte det sist gang vi hadde sex, både mannen min og jeg) og dermed skal jeg be akupunktøren min om å stimulere mest for rier i dag... Jeg gikk på www.akupunktur.no og fant en godt utdannet akupunktør i mitt boområdet... Anbefaler å søke der, de har minst 4 års utdanning. Han jeg går til er veldig flink og har kurert både migrene, svangerskapskvalme og satt i gang fødsel på meg... Mange andre kan bare ha tatt kurs og vet ikke andre muligheter for å få til det vi ønsker...
dalldiri Skrevet 5. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2008 Oki takk:) men må man betale for de da!? eller er de gratis som alt annet!?
Turtelduen Skrevet 5. august 2008 #8 Skrevet 5. august 2008 Jeg har hørt at de som gjør det med jm på sykehuset får det gratis. Men jeg betaler 300 kr gangen, han er privat... Men jeg vil nok aldri gått til en jm jeg da... Fikk det under en fødsel en gang og det gjorde bare vondt i lysken. Skal bare ha utdannet jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå