Gå til innhold

Januar/februar/mars-mammaer?


ipeggy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil også være med :)

Har termin 23januar med nr 2.

Hadde vært gøy da med dett treff, men kan det bli vanskeli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Titteij =)

Jeg å er med. Kjenner ikke mange her med 09 babyer!!! Har termin 15 jan og er da 22 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har dere lyst til å møtes da, jenter? Jeg jobber fulltid og kan enten møtes etter kl 16 på hverdagene eller når som helst om helgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann,

 

Hvis det er bare meg og "gravidiBergen" det passer for bør vi kanskje utsette det litt men et forslag er onsdag 10. september kl 17 på for eksempel ERA (virker som det er et populært BIM- treff sted).

 

Er det noen fler som er med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Beklager at jeg ikke svarte på innlegge tidligere. Skulle gjerne vært med på treff i går. Er 29 år og har termin i slutten av januar. Jobber fulltid, så treff må være på ettermiddag/kveld eller i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg ikke har svart! Jeg har rett og slett hatt for mye å gjøre med jobben, men nå roer det seg forhåpentligvis litt!

 

Ser at det er arrangert et treff neste fredag kl 14, men det er et tidspunkt som passer dårlig for oss i full jobb (så godt at det er flere av oss!). Noen som kunne tenke seg å møtes ca kl 16 i stedet?? Gjerne et sted vi kan få i oss noe rimelig mat, jeg kommer nemlig rett fra jobb da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber fulltid, og har ikke mulighet til å møte kl 14. Så jeg har foreslått kl 16 i stedet! Det er det samme for meg hvor vi møtes, bare jeg kan få i meg noe middagsmat etter jobb! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...