Gå til innhold

Jeg er BIM krangle's DRØMMEDAME :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 41 år, har 5 barn med 7 forskjellige fedre. Aner ikke hvem som er hvem egentlig eller hvem som hører til hvor.

Jeg røyker, drikker og banner. Jeg kjører svin med alle ungene. To sitter i fremoverlent sete, de andre sitter løst. De bråker så fælt, så ingen som stopper oss i kontroll vil ha noe utbytte av å spørre meg ut om noe som helst. Da spør jeg bare om han vil ha igjen ungen sin, så blir han flau ovenfor kollegaen og går....

vi eldre mødrene har jo kun Reima og Reimatec- fordi vi har råd til det. ikke aner jeg hva det skal brukes til, så mine snyter seg i det- de rosa er også fine som tøybleier..

For oss gamlingene så er det nå startet et nytt boligkonsept. Vi er jo så slitne hele tiden, så her bygger de aldershjem med barnehage inne på gårdsplassen. Aldersinndelte grupper... De mellom 30- 35 på blå avdeling, og de fra 36- 40 på rød. Over 40 er man på Gul demens avdeling.

Barna våre har krav på støttekontakt, sånn at noen orker dra de med ut av huset for å se på vann og tog og kanskje en brannbil eller en lekeplass. Vi har jo AFP ordning, så jeg har valgt å avkorte dagene mine for å ha overskudd til å se barnetv med ungene mine.

Støttekontakten skal helst ikke være over 20, minst mulig ansenitet. da har de mer overskudd, og er mer uredde og klare til å ta fatt på rollen det er å være støttekontakt for barn av en olding.

I boligkonseptet vårt er det også tannlege. Det er jo ingen hemmelighet at tannhygienen ser annerledes ut når man eldes. Tennene ramler ut, men får tannkjøtt betennelse og det ene med det andre. Vi spiser jo bare suppe og grøt, så det er jo ikke nødvendig med mer enn et middels grådig gebiss...

Nå er jo gjennomsnittalderen på førstegangsfødende i Norge såpass høy. nemlig over 30 år- så nevn for 12 åringene deres at de bør søke plass i dette konseptet allerede nå. Det er snart fullt. Skikkelig eldrebølge dette her... For hvem vet om de overlever å bli 30, så mye som man skal rekke før den tid.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BIM krangle's Drømmedame = sosialt kasus.

Skrevet

ops, trodde jeg hadde svart.

ble litt skuffet over at du bare spiser suppe og grøt. hva med mc donalds?

Skrevet

Skal vi ha mcdonald så må vi hive det i blenderen. Vi klarer ikke å tygge slik mat med våres dårlige tenner.

Skrevet

ja, du sier noe der. dere er tross alt over 30.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...