lillebror er " forsinket" Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Siden jeg til daglig kun snakker med spanske og tjekkiske, er det godt aa skravle her inne :-)
NoDoubt Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Det forstår jeg godt at du gjør:-) Språklig sett så setter jeg pris på at jeg må skrive bokmål her. Skrivinga mi har en tendens til å være dialekt i alt ellers.
lillebror er " forsinket" Skrevet 4. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2008 Du "maa" vel ikke skrive bokmaal. Selv saa skriver jeg en god blanding av norsk og dansk, da jeg bodde der da jeg var liten. Prover vel ellers saa godt jeg kan:-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå