lillebror er " forsinket" Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 naar de sover. Selv ser jeg til de baade 5 og 6 ganger innen jeg legger meg. De er jo saa sote naar de sover.
NoDoubt Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Somregel bare når jeg skal legge meg selv. Var mye mer før. Er det lyd så går jeg selvfølgelig inn.
blond Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Vanligvis en gang i løpet av kvelden fordi jeg legger fram klær til dagen etter og da må jeg innom soverommet deres. Og noen ganger fordi jeg må se på dem...
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Stikker innom når jeg går å legger meg.... Ja, de er nusselig der de ligger...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Til den yngste kikker vi inn en stund etter at vi tror hun har sovnet, for hun sovner som regel uten dyne, og med tusen ting i sengen. Så kikker vi inn til begge når vi legger oss. Og ellers hvis det er lyd. Og hvis jeg er oppe i løpet av natten kikker jeg kanskje innom da også.
Mille** Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 Eldste på 10 kikker jeg ikke inn til, bortsett fra hvis jeg hører at hun ikke sovner. Minsten på 3 år ser jeg til en gang etter hun har sovnet og igjen når jeg legger meg.
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. august 2008 #7 Skrevet 5. august 2008 Storesøster kikker jeg ikke inn til med mindre hun gråter eller roper. Hun kommer selv ned hvis hun vil noe. Lillebror sjekker jeg 2-3 ganger hvis det er rolig. Har på babysitteren så hører med en gang hvis det er noe.
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 5. august 2008 #8 Skrevet 5. august 2008 hele tiden, klarer ikke la være =) er jo så søt =) for den minste lyd stikker jeg inn hode å ser =) Men nå har jeg ingen barn over 3år da(er her inne fordi jeg). Ser vel kanskje litt mer til barna når de er mindre enn 3år eller gir det seg aldri? kommer jeg til å stikke inn hodet når de er 10 år å?
katta og co Skrevet 5. august 2008 #9 Skrevet 5. august 2008 Jeg er innom ett par ganger i løpet av kvelden og så en gang like før vi legger oss.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 5. august 2008 #10 Skrevet 5. august 2008 Ser bare til de før vi legger oss om det ikke er noe spesiellt. Om lillemor hoster/gråter/"knirker" går jeg selvfølgelig inn å ser om det er noe, om hun har dyna på ol.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 5. august 2008 #11 Skrevet 5. august 2008 En gang litt etter at han ha lagt seg, for å se om han ha sovnet.. Han hadde en peride det sånn at han skrudde på igjen lyset og satt i senga å leste.. Også kikker jeg inn til han når jeg legger meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå