lillebror er " forsinket" Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Min elste paa 10 aar er 2 mnd.prematur. Det kan man ikke se i dag, for han har i folge legen en kropp som en paa 14.
ønsker sårt en spire Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 hehe såpass :) kor stor var han når han ble født da? Min datter kom 5 uker før tiden..
lillebror er " forsinket" Skrevet 4. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2008 Han var 1846 gr. og 42 cm. lang
Deidei Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Min datter var født prematur, men bare 4 uker før termin. Hun er idag 11 år og ingen plager av den grunn.. Hun var 2860 gr og 48 cm lang når hun ble født...
alleminesmå Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 Hei! Jeg har premature barn Gutten min som mange har sett bilde av fra fotokonkurransen er født i uke 28, 1100g og 35 cm lang. På bildet er han 2 mnd. Har også en jente på 6 år som er ødt i uke 29. 100g og 38 cm. Ingen kan se at hun er prematur i dag. Hun ligger langt fremme med det meste, bare språket har ligget litt etter. Ingen påviste skader. Her kan dere se bildet og stemme om dere ønsker. https://lagring.online.no/sections/competition/view.php?id=15&sortby=votes#4062
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå