Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Noen her som har erfaringer med sopp i underlivet, lurer på om jeg har fått det :-( d føles nesten som om det er heeeelt tørt inni skjeden, og forferdelig ubehagelig når jeg skal tørke meg etter og ha vært på do, nesten vondt.. noen som har erfaringer som vet hva dette kan være??
Gjest Toxic Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Har heldigvis ingen erfaring på dette området, men krystallkula mi sier "Hun har AIDS og gonoré, herpes 1 og 2 og 3 - men hun lever". Den er ikke alltid til å stole på, så dersom jeg var deg ville jeg kontaktet en fagperson, en lege for eksempel
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Noen ganger blir slimhinnene tørrere og såre unger en graviditet og kan gi irritasjon. Bruk glidekrem når du har sex, og kjøp dermica intimkrem på apoteket. Det er en uparfymert fuktighetskrem som lindrer såre slimhinner. Klør det og er sårt kan det nok være sopp. Kan også få små sprekker/sår som kan blø bittelitt og svi når du er på do. Er du usikker så kan du jo høre med de som jobber på apoteket eller ringe legekontoret.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 har brukt den dermica intimkrem men det hjelper ikke... var ikke ille og ha sex sisst vi hadde, men nå er det ubehagelig bare jeg smører intimkremen på så er ikke akkurat det jeg helst vil ha nå :-p har vært antydninger til sprekker, men tror jeg må få sambo til og ta en titt :-p har kjøpt behandling for soppinfeskjon, med sånne stikkpillere og en tube krem. kremmen lindret iallefall litt.. så får vi se om det hjelper.. sto på den pakken at man brurde kontakte lege om det ikke var anntydning til bedring etter 3 døgn.. så vi får se på fredag åssen det ligger ann ;-)
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 Tok en soppkur jeg også. Caneste kombinasjonspakning. Hjalp litt men ble ikke helt kvitt så jeg prøvde med pevaryl stikkpille + krem. Synes den var bedre og fikk i tilleg en litt sterkere krem av legen som heter Daktacort. Tror du kan kjøpe den også reseptfritt. Smørt med den i litt over en uke nå og er mye bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå