Gå til innhold

ps: I love you..


Anbefalte innlegg

Skrevet

*grine* Nå har jeg akkurat sett filmen her, og jeg griner enda! Grein jaggu når jeg leste boka også! Snufs.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leide du filmen? :)

 

Jeg holder på å lese boken, på engelsk.. Fantastisk flott! Har hørt at den norske utgaven også er veldig god ;)

Skrevet

Vi blir bare likere og likere Stinky:o)

 

Hatt en fin sommer?

Skrevet

Dronningen!

 

ja, vi har hatt en fin sommer. reiser på ferie til fredag. Glææær oss til det da. Dere da?

 

Ja, jeg leide filmen. Har lest boka på engelsk. Så sant jeg kan språket så leser jeg bøker på orginalspråket.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...