(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 *grine* Nå har jeg akkurat sett filmen her, og jeg griner enda! Grein jaggu når jeg leste boka også! Snufs.
Gjest Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Leide du filmen? Jeg holder på å lese boken, på engelsk.. Fantastisk flott! Har hørt at den norske utgaven også er veldig god
Dronningen! Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Vi blir bare likere og likere Stinky:o) Hatt en fin sommer?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2008 Dronningen! ja, vi har hatt en fin sommer. reiser på ferie til fredag. Glææær oss til det da. Dere da? Ja, jeg leide filmen. Har lest boka på engelsk. Så sant jeg kan språket så leser jeg bøker på orginalspråket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå