Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Jeg og kjæresten hadde endelig en ordentlig snakk om dette baby greiene.Noe som er ganske bra, at vi klarte og snakke om dette uten krangling og tårer. Men han blir aldri klar.. Og er fortsatt ikke klar. Jeg blir såå irritert. Hehe. Han skjønner ikke meg i det hele tatt, jeg vil nå for det passer så fint i skole og jobb situasjon. ( Jeg kan ikke begynne på høyere utdanning før 2år minst, og jeg vil ta opp fag fra videregående iår og neste år) Og derfor vil jeg gjerne prøve nå, istede for og begynne om 2 år når jeg er igang med utdanning. Da vil jeg heller ha en barnehage klar unge. men dette ser ikke han. For han vil gjerne jobbe for og ha bra økonomi og spare penger til vi får barn. Noe som er smart, viser at han er voksen og at han vil. bare ikke nå.. Og jeg er glad for at han er så ansvarsfull, men jeg vil jo ikke vente heller.. Hehe.. Er jeg det er noe galt med ja. Huff.. disse mennene er ikke bare bare.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Viss han ikke forstår dette, så forstår han det aldri... Han ser tydeligvis for seg å vente til du er ferdig med utdanning, noe som er flere år til... sjønner du er frustrert, dette hadde jeg ikke akseptert fra min samboer. Dere må inngå kompromiss. Finn på noe lurt:) Synes faktisk du er lur som vil ha en barnehage klar unge til du skal begynne på skolen. Jeg hadde ønsket det samme;) Lykke til!
iiiise Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 har d helt likedan.... skjønner absolutt hvordan du har det!! jeg føler dette er rette tidspunkte for å begynne å prøve, for jeg er superklar!! men han mener vi må vente for han føler seg ikke klar... skjønner at det er annerledes for de dette babygreiene, at vi har sett frem til dette på en annen måte siden vi er kvinner. men jeg føler at det er bare en unnskyldning at han ikke er klar.... for tror ikke han noen gang blir det. men jeg vet han hadde blitt det om vi hadde startet prosessen med å prøve... å det er det jeg har lyst til.. passer så bra å starte nå mener jeg... uff... frustrert ja!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 vent til mennene deres er klare! man inngår ikke kompromiss når det gjelder å sette at nytt liv til verden. da venter man til begge er klare. det er mitt råd:)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 eg inngikk kompromiss, og det har fungerte kjempebra!!! Noko må vi då gjere for at dei skal bli klar... dei kan ikkje bere ture fram slik dei sjøl vil dei heller. Nei det får vere måte på
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 Hva om han ikke blir klar da 0034? Hva om han trenerer det så lenge at hun ikke kan få barn lenger? Hva om han trenerer det så lenge at hun ikke kan få barn lenger, for så å gå å få seg en ny kjæreste å få barn med innen et halvt års tid. Hadde en fetter som gjorde det. Hvem ler sist og best da. Hi. Mannen har tydeligvis veto, og enten er man med han eller mot han. Akkurat som usa.
Gjest Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 åååh det var bra skrevet!! og desverre helt sant....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå