Gå til innhold

Snulder!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare kort innpå før jeg tar kvelden her. JA TAKK, jeg vil gjerne at du lager et av de fiiiiine kortene til han lillemannen som skal blir født den 12. august! Kjempesnilt av deg :)

Jeg har kjøpt presang i dag. Nusselig og lite - body, bukse og sokker i beige og brunt. Med pinnsvin og ugler på :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går på oppgaven med liv og lyst! Babykort er min absolutte yndlingsoppgave:=) Hvis du titter på hobbybloggen min, så kan du se de små korteskene der! Bare gi meg beskjed om hvilken fargesjanger du vil ha!

www.bentes-kreative-side.blogspot.com

Skrevet

Åh, så FLINK!!! du er! Kjempefine kort! Men jeg kan ikke begripe hvordan du får tid? Superwoman......? c",)

Kan jeg få bestille et til en barnedåp? Mannen min skal være fadder, og jeg sikker på at de flotte kortboksene vil vekke stor beundring!

Hmmm, nå ble jeg plutselig litt usikkert, men jeg troooor det er ei jente som skal døpes.....

Skrevet

Klart jeg kan fikse det! Jeg tror jeg har ett stempel som det står til dåpsbarnet på. Men det kunne vært fint om du ga meg datoen (så jeg vet hvor lang tid jeg har på meg...) og ikke minst om det er jente eller ikke!!!! ;=)

Skrevet

Du er jo såå flink da!!!

Var inne og smugtittet jeg også, hehe, nysgjerrigheten lenge leve. Hjelper ikke med navn i overskriften her vet du;-D

Jeg skal jammen huske på deg neste gang jeg skal noe spesielt!!

Skrevet

Jeg skal sjekke, jeg, og så tror jeg at jeg må sende en sms for nå står vi midt i flyttelasset og jeg vet ikke når jeg er på nett neste gang.

Forhåpentligvis til uka en gang...

Skrevet

Helledussen så flink du er!! Jeg synes nesten det er litt flaut å "bestille" noe som tar så lang tid å lage... men hvis du har tid og ork, så tar jeg gjerne en sånn boks i blått eller noe annet som passer til en liten nyfødt gutt. Foreldrene er ikke helt A4, så det er sikkert fint med lilla eller brunt eller grønt også :) Du velger!!

Betaling for oppdraget kan du regne med å få den 15....

PS.. Synes jeg kjente igjen et par av kortene der. De er så FINE altså! Jeg lot mamma få se på hyttekortet, men tok det med meg til Oslo :) Skulle hilse og si tusen takk for presangene forresten! Det har jeg helt glemt, sorry. Både fat og pledd er tatt i bruk og rødvinen er sikkert drukket opp allerede slik jeg kjenner dem :)

Skrevet

Eskene tar faktisk ikke alt for lang tid å lage! Jeg er av den praktiske typen, så jeg lagde meg kjapt en hurtig måte å måle, brette og skjære på;=)

Så bra at gavene falt i smak! Vi har fortsatt dårlig samvittighet for at vi ikke fikk betalt "leie". Og ikke fikk vasket etter oss engang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...