Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 no fryktelig her nå og jeg er ikke glad i sånn vind!!! Sambo elsker det og synes det er litt hjemmekoselig, når alt fyker rundt på terrassen og markisekappen pisker og slår på utsiden. Jeg synes det er litt nifst jeg. Og da er jo han helten min;-D
Reveenka Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Hahaha, nå ler jeg godt! c",) Tenker den vinden ikke var rare greiene for en som sikkert er vant med mere blåst! Fint med helter, da c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2008 Ja helter er fint det, om det er tøffelhelt eller ikke:-)
Karomamma Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Jeg liker tøffelhelter, jeg!! Vet ikke om han liker det selv akkurat, men skitt la gå
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2008 Så lenge de er som våre kjære så kan de godt få lov å være litt tøffelhelter innimellom:-) Tror faktisk de liker det ganske godt selv også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå