Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 hvor ringer man da? Har løs hud der etter fødselen, trodde det først var utvendig hemoroide, men er ikke det, bare hud liksom, ekkelt og jeg klarer ikke ha sex lenger! Må jeg til spesialist for å få skjært det vekk, eller er det vanlig gynekolog? HJELP!!!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Vær så snill å hjelp meg, sitter og bestiller time nå på volvat, men vet ikke om det er urologi eller gynekologi... vil ikke gjøre noe feil, da blir alt bare flauere:(
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 send en forespørsel til volvat, evt kan du jo ringe enten informasjonen, eller legevakten der i morgentidlig å høre.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Kjære allverden, man ringer da ikke legevakten pga litt rompehud!?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Ring legen. Noen må nok se det før de avgjør hva som skal gjøres. De vet også hvor du skal hvis det er uten for deres område og sender da eventuelt en henvisning.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Uff, nei, det vil jeg ikke. Har sendt forespørsel til volvat nå, jeg trengte visst ikke å vite hvilken spesialist jeg trenger:) Vil ikke snakke over tlf om noe så flaut, vet ikke hva jeg skal si. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå