Gå til innhold

Hjelp.. (Ang. gjester og overnatting)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss i juni -09, men klarer ikke å bestemme oss for hvor vi skal gifte oss. Det blir enten i byen her vi bor, eller på hjemplassen til samboeren min. Men uansett hvor det blir, så vil det bli mange tilreisende gjester. Hva er vanlig egentlig? Skal vi ordne med overnatting for alle sammen, eller pleier gjestene å ordne dette selv? Alternativene er både camping og hotell. Blir det her i byen så har vi jo huset vårt til disposisjon også, men det er bare 3 soverom, og er redd for at de som ikke får bo der skal føle at det blir urettferdig. (f.eks at hans familie bor der, mens min familie må ta inn på hotell.. eller omvendt)

Kjenner at dette problemet tar bort endel av gleden med hele bryllupsplanlegginga. . :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der vi har reist bort i bryllup har brudeparet reservert noen rom på hotell for gjestene, til en ok pris. Der det ikke var hotell, hadde de reservert hytter. også til en ok pris. I vårt bryllup gjorde vi det samme, de som trengte hotell booket seg det til ok pris, andre bodde hos familie.

Hvis dere har et hotell i byen, kan dere jo reservere noen rom der, er det mange nok får dere ok pris, vi betalte 950 kr for en natt på hotell i Lillestrøm.

Skrevet

Takk for svar! :) Jo, vi har tenkt tanken å snakke med et av hotellene og reservere noen rom.. Det blir kanskje den beste løsningen..

Skrevet

vi reserverte hotellrom til alle gjestene som kom langveisfra :)

og vi selv hadde suite på et annet hotell...

kunne ikke falle meg inn at svigers + søskene skulle sover over i huset vårt!! så de bodde også på hotell :)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...