Gå til innhold

Jeg HATER å flytte!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi endelig begynt å flytte inn etter to mnd med venting.

 

Har pakket ned alt i vårt hun, i tillegg til at jeg har vært med og pakket ned i det huset vi skal flyttet til (min bestefar sitt), og skrubbet halve huset der.

 

Så nå har vi kommet til styre med innflyttinga og få ting på plass... og sååå må vi trå til å vaske dette diiiigre huset vi flytter fra.

 

Buhuuu!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg! men å pakke ut og plassere på den nye plassen er alltid gøy suns jeg. det gjør jeg på null komma niks. men vaskinga i det fraflytta huset er no drit!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...