Honningmelon Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Nå har vi endelig begynt å flytte inn etter to mnd med venting. Har pakket ned alt i vårt hun, i tillegg til at jeg har vært med og pakket ned i det huset vi skal flyttet til (min bestefar sitt), og skrubbet halve huset der. Så nå har vi kommet til styre med innflyttinga og få ting på plass... og sååå må vi trå til å vaske dette diiiigre huset vi flytter fra. Buhuuu!
2smågull Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Føler med deg! men å pakke ut og plassere på den nye plassen er alltid gøy suns jeg. det gjør jeg på null komma niks. men vaskinga i det fraflytta huset er no drit!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå