Gå til innhold

Mjupsi 1SA+Aprilbaby<3


Anbefalte innlegg

Skrevet

svarte du på innlegget mitt?:) står bare navnet ditt, men ikke noe innlegg :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom ikke innlegget ? Hmm..Kan svare deg her da :) Utfloden min varierer noe sinnsykt fortiden..Alt fra hvitt, gult til gjennomsiktig ! Og så er det MYE utflod...

Skrevet

takk for svar :D godt det ikke er bare meg... men jeg har nesten ingen ting da.. hehe.

 

lurte på en annen ting, hvor langt var du på vei når du hadde sa? og fikk du noen forvarsel, er såå redd for det:(

Skrevet

Jeg mistet når jeg var 8+1 ! Merket noen dager før at jeg begynte og miste symptomene, og dagen før jeg mistet fikk jeg en rar følelse i ryggen og magen, ikke vondt men veldig ubehagelig !

 

På morgenen gikk jeg på do og det var utflod blandet med blod, ringte med engang til legen, fikk beskjed om og ligge i ro og jeg skulle ringe oppigjen hvis jeg begynte og blø mer..Gikk på do 1-2 timer senere..Da var det enda mer blod ! ringte da til legen og jeg skulle få komme opp og få en henvisning til UL...I mellomtiden begynte jeg og blø MASSE ! Friskt blod med masse klumper i ! :/

 

 

Skrevet

off, det må ha vært tøft! er kjempe redd for ma eller sa, synes nesten alle har hatt det her inne jeg?=/

 

hvor lenge siden er det du hadde det?

 

 

ser du skal ha baby i april nå, så braa :D når har du termin? jeg har 7:)

Skrevet

Ja, var ikke så gøy..Men ungen var ikke planlagt da ! Så det gjorde det litt lettere faktisk...

 

Hadde det i midten av mai :) Og nå har jeg termin 1.April :) Gleder meg..Mars/April er så fine mnd'er :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...