Gå til innhold

Hvorfor blir jeg så provosert over dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå går jeg liksom og venter på at det skal skje noe snart, at fødselen kommer i gang, det er jo innenfor en periode da det kan skje når som helst... sist gikke jeg bare 6 dager over, har ikke fått noen grunn til å tro at det skal drøye så vanvittig. Og så skal jeg på modningsakupunktur i morgen, sist satt jeg hele kvelden med rier, men det stoppet opp.

Så når jeg sier til samboeren f.eks kan vi dra på kino, eller vil du bade sammen med meg? (vi har stort badekar) og så sier jeg at det kan jo tenkes at det er siste sjanse på en stund... og når han da sier "Nei det blir det ikke" så blir jeg så vanvittig provosert over at han påstår noe som har med min kropp og gjøre, og jeg klarer ikke å sette fingeren på hvorfor jeg blir provosert!

Jeg har jo all grunn til å tro jeg kjenner kroppen min, og syns det skjer veldig mye "der nede" for tiden. Hadde han sagt "jeg tror ikke det skjer ennå" hadde det kanskje gått bedre....

Skjønner ikke hvorfor men jeg blir mektig irritert over den mannen...mulig det er hormonelt........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror kanskje du liker å kjenne på spenningen man får når man tenker hva om dette er siste gang før. Jeg likte det veldig godt og tenkte hele tiden ting som: " siste julen vi bare er 3 i familien" og " Tenk om dette er siste kvelden uten baby....."

Du får si til han at han heller får drømme med deg i stedet for å ta gleden fra deg

Skrevet

hihi, tror nok det er hormonelt ja.

Du har derimot full rett til å være litt hormonell da ;) Synst mannen din kunne være litt mer fintfølende, men du må kanskje og passe på så han ikke føler han må gå på eggeskall rundt deg.

Lykke til med fødselen, det skjer nok snart skal du se!

Skrevet

takk, den var jo egentlig grei å si! :o)

blir bare så irritert... akkurat som han bruker argumentet sitt for å slippe å gjøre ting med meg.... hmf. og den magefølelsen kan han dra lenger ut på landet med! min mage har baby inni seg, det har ikke hans....... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...