Gå til innhold

Jeg er sammen med verdens største vims!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han gikk ut i 6 tiden for å gå på trenning, og skulle innom gården hans for å stelle fjoset og gi dyra som går ute vann. Ferdig med det og ut i bilen...Men hvor er nøklene?

Trodde han hadde latt de stå i bilen, men der var de ikke, så nå springer han rundt på beitene, på marka, i fjoset og i foreldrenes hus og leter:)

Har en vane med å rote bort tung da, blir altid frustrert når han skal avgårde på noe, fordi han ikke finner lommeboka, nøklene eller mobilen ( eller alt det nevnte)

Noen bedre/verre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, dette hørtest ut som min samboer jo!

Skrevet

haha høres ut som min også. Hadde ikke hue vært skrudd fast.. ja da hadde han faen meg vimsa bort det også gitt..

Kortholder og bilnøkla er værst.. og solbrilla

Skrevet

Høres ut som noen venninner av meg. Der mobilen, nøkler og lommebok er borte til stadighet, og dukker opp på de merkligste plasser.

Hadde ei som rota vekk busskortet sitt flere ganger. En gang fikk hun det tilsendt fra en butikk, en annen gang satt ei venninne av meg på kino, og fikk noe kastet i hode, og ja det var busskortet til hun andre venninna mi,som da ikke var på kino.. så heldig der.

Vimser altså! hehe.

Skrevet

Dette høres hvertfall ut som min samboer;o) Jeg har ikke tall på hvor mange ganger han har flydd rundt i huset og leita etter kortholder, bilnøkler og mobil.

En gang måtte han ringe etter taxi fordi han ikke fant bilnøklene da han skulle på jobb. Men nøklene lå i lomma. Han hadde bare ikke gravd dypt nok etter dem:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...