Lille Luna Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Den 31.07.08 klokken 13.02 kom lille Kasper til verden på Ullevål sykehus. Fødselen gikk kjempefint, takket være lystgassen! Jeg er strålende fornøyd med oppholdet på barsel og på Pasienthotellet, og vi koste oss veldig der og fikk god oppfølging av jordmødrene. Jeg abefaler alle som har muligheten til å føde på Ullevål:-) Da sier jeg takk for meg her inne på Barn i magen, og beveger meg over på Din Baby:-) Det har vært kjempefint å være her inne i alle trimesterne, og jeg har fått mye god hjelp her:-) Jeg ønsker alle som snart skal føde lykke til, det er en fantastisk opplevelse!:-)
mamarama og lille banan Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 gratulerer så mye! godt å høre at du fikk en så positivt opplevelse av fødselen
Asobi Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Gratulerer så masse! Skal føde på Ullevål veldig snart håper jeg, og nå gleder jeg meg enda mer;)
Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Gratulerer så mye med den lille.
Lille Luna Skrevet 5. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2008 Tusen takk:-) Til snuppe 03.08.08: Jeg håper du får et like godt opphold på barsel/pasienthotellet som meg. Jeg hadde nesten ikke lyst til å dra hjem for det var så trivelig der. Kjempegod mat i kantinen, bare husk at de første dagene henger man ikke helt med på hva klokken er, så det er lurt å sette på alarm på mobilen når det serveres lunch/middag;-)
Asobi Skrevet 5. august 2008 #7 Skrevet 5. august 2008 Ja, kan tenke meg at man mister litt begrepet om tid. Takk for tipset! Håper jeg sitter å spiser i den kantinen snart!! Hilsen utålmodig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå