Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Å, det er noen stykker, det;) Bl a Dennis Storhøi:)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Hmm dennis storhøi.mads ousdal og mange fler=-)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Dennis Storhøi er et fint støkke, ja. For ikke å snakke om han der treneren til Tufte! Glemmer hva han heter, men han er HEIT!!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #8 Skrevet 5. august 2008 Ser noen syns Dennis Stohøi er hot. hadde dere kjent han så hadde dere ikke syntes det lenger. Makan til arrogant mann. Han virker så koselig ut på tv, og han er flink skuespiller, men der stopper det. Han er en surpomp uten grenser. er ikke eller går ikke alt sånn som han vil så er det furting og syting til han får det som han vil Første kona han var gift med var han rett og slett slem mot. Sto oppenlyst og flørta med alt og alle damer han så. som ikke egner seg. Han ble ferska i lekestua i sønnens ( den eldste på nå snart 20 år) barnehage med en annen dame på foreldrekaffe. Han ble ikke skilt for ingenting og kona tok med barna og flytta til Bergen. Den andre kona flytta fra han med sønnen hans, men han skjerpa seg og var så koselig, blid og snill så hun kom tilbake til han ( dumme nautet) Men vet i dag det ikke er noe godt forhold, men de beholder maska på så ikke han skal svertes av media og pga sønnen
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #9 Skrevet 5. august 2008 Herregud, det er da vel ingen som vil prøve å date fyren! Dust! Passe pinlig måte å skryte av å kjenne en kjendis...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #10 Skrevet 5. august 2008 Jan Ove Ottesen (vokalisten i Kaizers) FØR han fikk det grusomme sosse-håret......Klipp deg mann, du ser ikke ut!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #11 Skrevet 5. august 2008 Synes Dorthe Skappel er litt heit jeg
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #12 Skrevet 5. august 2008 Nicolai Kleve Broch ( eller hvordan det skrives).. Han er bare mega nam!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #14 Skrevet 5. august 2008 Sturla Berg-Johansen. Hadde øyekontakt med han et halvt sekund for en liten stund siden.... Ble satt ut jeg.... Virker som en utrolig kul fyr.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #15 Skrevet 5. august 2008 Er du en x av han eller en venninne av en x? Synes det er latterlig og henge ut folk på den måten....
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #16 Skrevet 5. august 2008 KRISTOFER HÆSTAD........ herregud, bra jeg fant meg kjæreste og fikk barn, ellers så har jeg sikkert vært i fengsel pga at jeg har forfulgt han på disse tider! haha..
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #17 Skrevet 5. august 2008 Trond Espen Seim, nam,nam!! Sturla Berg Johansen. sikeert mange andre også;P
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #18 Skrevet 5. august 2008 Sturla Berg....han er nesten naboen min, så jeg ser han sånn innimellom. Og GUD, han tar seg bra ut HELE tiden! uff assa! Blir helt "klam i hakket"! Og Kristian Valen syntes jeg har blitt en diamant....Har og et godt øye til Ronny Johnsen, men det er sikkert fordi han også er naboen min, og jeg blir litt rar rundt kjendiser, for jeg syntes egentlig ikke han er så kjekk, men utrolig glimt i øyet har han. Det skal han ha.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #19 Skrevet 5. august 2008 aksel hennie dennis storhøy bor forresten 200 m unna meg, hehe... ser ham gå tur med sønnen og hunden stadig...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #20 Skrevet 5. august 2008 Sturla berg johansen er jo super sjarmig da!!!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #23 Skrevet 5. august 2008 Han der som spiller i varg veum-filmene...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #25 Skrevet 5. august 2008 hmm... er jo flere det da... espen lind trond espen seim kristoffer hæstad mads ousdal +++++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå