Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 er visst samlingsplass for alle ungene i nabolaget, rett utenfor til oss. de har nå, kl 22.30, vannkrig. hyler og bråker. de er sikkert fra 6 år og oppover. vi har en ettåring som sover, og liker generelt ikke at unger springer i hagen vår så sent. bare jeg som synes det er på tide å rulle dem inn i dyna?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 hadde de holdt utenfor hos meg på denne tiden av døgnet hadde de pent fått beskjed om å dra seg til hæ.... hjem for lenge siden.. Det minste de kan gjøre er ihvertfall å gå et annet sted...
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Det syns jeg er for sent å drive ute å bråke.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Er de i deres hage? dere har helt full rett til og be de komme seg hjem, deres hage, deres regler!! Og jeg syns ikke 6år og oppover har noe ute og gjøre på denne tiden. sommer eller ei. hvor er foreldrene?!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 de minste gikk visst inn rett etter jeg skrev innlegget. det er nabounger, som holder på med boksen går og vannkrig. de løper igjennom hagen vår ja, men de står ute på plassen. lagt seg nå ja, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå