Fisk_80 Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Vi gifter oss om to uker og vet ennå ikke hvilke salmer vi skal synge i kirken. Noen aom har forslag? Syns alle har "kjærlighet fra Gud"...
Milimi Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Vi har kjærlighet er lysets kilde og måne og sol
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Vi har "kjærlighets er livets kilde" og "å elska er å leva"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå