Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 På gavebordet i bryllupet, hadde dere noe, en dings, å ha pengegaver i?
Dronningen! Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Nei ikke noen dings i vårt bryllup, de var festet til konvolutten... Er du snart i mål?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Nope, men hadde jo kanskje ikke gjort noe. Svigermor tok hånd om alle pengene og satte de inn på banken for oss imens vi var på bryllupsreise.
♥2 små gull♥ Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Nei, men vi ønsket oss heller ikke penger. Vi fikk noen gavekort, og de ble liggende i konvolutten med kortet så de ikke skulle bli borte.
Alba44 Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Pengegavene lå i kortene sine sammen med gavekortene. Tror jeg da. hehe...
Mamma´n til A og F Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Nei, tror ikke vi fikk en eneste pengegave.....Bortsett fra nær familie til bryllupsreise:) Lykke til med dagen!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 4. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2008 Oki! Takke takk! :-) Da gidder jeg ikke styre med det... hehe Dronningen: 5 dager igjen nå... *jiiiiiiises*
Dronningen! Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 Så spennende.... Lykke til og nyt dagen!
CB-BabyBoy Skrevet 4. august 2008 #9 Skrevet 4. august 2008 Vi hadde heller ikke en dings eller noe annet å ha det i, det lå i konvolutten det kom i. Men vi hadde en som skrev opp alle gavene, hvem de var fra, hva det var,sum osv slik at vi ikke rotet det til senere. Når kvelden var omme, så ble alt ryddet sammen og mine foreldre tok det med hjem slik at det var trygt til vi kom tilbake for å rydde dagen etter. Begynte å tenke på bryllupet nå, har snart 2 års bryllupsdag Det øyeblikket hvor vi sa ja til hverandre og satte på ringene - jeg trodde hjertet mitt skulle eksplodere så lykkelig var jeg! Tro meg når du ser på mannen din da - det er et av de fineste øyeblikk man opplever Ønsker dere en fantastisk flott dag
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 4. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. august 2008 Ja, vi tenkte å få skrevet opp og nummerere alle gavene... Tusen takk, CB-BabyBoy! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå