mitt-skjønne-trekløver Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Jeg venter igrunnen bare på at mannen skal komme hjem, så jeg kan gå ut å gå tur. Kjenner virkelig at jeg trenger litt frisk-luft, ja...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Jeg har akkurat sendt mannen i seng, og skal snart tusle meg i seng jeg også Hørtes deilig ut med frisk luft da, ser friskt og godt ut ute, var rosa himmel helt til for litt siden, og litt sånn små dusk regn..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Gubben ser å ungkaren på tvN, så da er jeg her...hehe:)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Jeg sitte å glane på tv skjermen... Ser Ungkaren after the rose seremonie.. Så absolut ikke alle episodene, så en tidlig også den siste.. Men etter den "sjokkerende" slutten, måtte jeg jo kikke på det idag..
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Skal gå å legge meg nå. Er jo så tregt nettet..
Mille** Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Mannen min sitter å ser på en ufo-film, skikkelig skummel, så da sitter jeg her å surfer og prøver å unngå å se på tv. Pysete jeg. ;o)
piano♫ Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Mannen og jeg har spilt hele dagen, så nå er vi dørge slitne. Han svitsjer med fjernkontrollen, jeg titter innom nettet - begge nyter en "lille en", før vi antakelig stuper i seng om et kvarters tid :-)
lillebror er " forsinket" Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 Sitter her selv om jeg skulle ha lagt meg. Gutta har akkurat gaat i seng, saa jegtrenger litt tid uten barn.
piano♫ Skrevet 4. august 2008 #9 Skrevet 4. august 2008 Å ja, den kjenner jeg til. Godt med en halvtime egentid, altså.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 4. august 2008 #10 Skrevet 4. august 2008 sitter ved siden av samboern i sofaen, de andre ser på tv, mens jeg sitter her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå