idamor & lykketrollene Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 skulle til og skrive navn og nr på den med sprittusj,men kom på at det kansje var en dum ide..hvordan gjør dere det?(i forhold til barnehagen)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Vi glemte å merke den selv, men de i bhg satte på en sånn dymo-lapp med barnets fornavn på, og den var enkel å fjerne da vi tok vogna hjem. De festet den forresten på metalldelen på håndtaket.
Shabby Cheap Chic Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Men klisteremerkelapper fra askeladden..
snartmammapåny Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 bhg til mini har laget noen laminerte hjerter med navnet på vogneieren som de henger på "styret". Veldig greit. Hadde ikke merket vognen med tysj nei. Hva med å lage din egen lapp og henge på styret eller understellet?
Bettybu Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 En laminert lapp med en snor i?? Stor nok til at den er lett å se, og liten nok til at den ikke er i veien??
ifie Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Morsomt at denne tråden skulle komme akkurat i dag, da, for jeg har aldri tenkt på det før i dag! Jeg klistret en sånn navnelapp fra Askeladden på håndtaket.
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Klistret bare på sånn klistremerke navnelapp på håndtaket på vognen jeg..
idamor & lykketrollene Skrevet 4. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. august 2008 gode forslag...kansje jeg bare skal late som jeg glemmer det jeg og;)...har ikke noe lamineringsmaskin jeg,og navnelappene jeg har bestilt har ikke kommet enda...tenkte på noe jeg kunne gjøre i dag,så det var klart til barnehagen i morgen..men får kansje bare drøyen litt da.. men tusen takk for svar=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå