Thessa og Bebbis Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Noen som trener, eller har trent på treningsstudio i Oslo??? Og ikke minst kan anbefale det videre? Det er jo så helsikes dyrt overalt.
Gjest Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Jeg har trent i snart 2 år på Elixia. Ja, det er rimlig dyrt, men det er vel verdt pengene. Du får kyndig hjelp når du ber om det, masse spennende timer spredt over hele åpningstiden og moderne og fint treningsstudio.
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Jeg har trent både på Sats (trente der i 3 år) og Elixia (1 år) og er helt klart mest fornøyd med Sats. Elixia hadde så korte timer med aerobic ol. Mens på SATS hadde du lengre timer
PiaL Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Jeg har også trent begge steder, men jeg er absolutt mest fornøyd med Elixia... Er jo litt dyrt, men det er absolutt verdt det! Så jeg anbefaler Elixia! (Det er selvfølgelig litt forskjellig fra sted til sted hva de tilbyr av timer og hvor stort det er, men etter å ha trent ved tre forskjellige elixiasentere mener jeg å kunne si meg fornøyd alle stedene!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå