Gå til innhold

Tilbake i gamlelandet:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er nydelig deilig!

Borte ganske bra, hjemme aller aller best!

Har hatt 2 uker i varme Provence. Noen dager med myk riviera-sand mellom tærne, noen turer på sightseeing rundt omkring, marked med pruting på stotrende fransk, besøk på vinslott, MYE basseng-aktivitet. MYE, MYE, MYE basseng-aktivitet. Dag og natt;-) Det blir nok ikke siste gangen vi leier hus med basseng nei.

Liten spasertur hver morgen ned til det lokale bakeriet for å kjøpe franske baguetter, og kanskje noen croissanter;-)

Lange, sakte morgenener med lange, deilige frokoster på stor, skyggefull terrasse. Ferskpresset kaffe og selvsagt en is til dessert. Og så litt bading. Og litt mer bading. Og litt lesing mens lille-snupp sover.

Kvelder med kortspill og vinsmaking. Snacks og godteri hver dag. Vin og brus hver dag. Obligatorisk is etter hvert måltid. Noen ganger også før. Latter og lek. Bading selv etter vi har dusjet for kvelden. Lat gjesping lenge før midnatt.

Ingen store utfordringer, ingen ubehagelige overraskelser, ingen syke barn eller voksne. Men altså litt i varmeste laget for meg da, pysa. En høst-tur hadde vært tingen for meg tror jeg:-)

Men jeg drar veldig gjerne tilbake til Les Arcs en Argens, denne vakre, lille middelalder-landsbyen i hjertet av Provence.

Nå gleder vi oss til å se bilder og film... Og vise fram... Og se en gang til;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du og velkommen tilbake! Det er godt å høre at dere har hatt det så fint, det fortjener dere. Is og bading og is og vin og late dager høres fint ut. Jeg tror jammen jeg har latt meg friste til en tur til Provence jeg også. Neste år kanskje?

Jeg gleder meg til å se både deg og minstesnuppa di igjen :-D

Skrevet

Velkommen tilbake!

Høres ut som om dere virkelig har vært i paradis hvor alle har hatt en topp ferie,det unner jeg dere virkelig :)

Tror også Provence må opp på listen "har lyst til å dra til"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...