Gå til innhold

Bruker dere mye penger på klær til barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det mest billig kjeder. Og glad er jeg for det for hun har fått masse flekker på diverse klær som ikke går vekk i vask. Hadde vært ergerlig visst jeg hadde kjøpt dyre klær da. Men hun har noe fra andre butikker og da. Sko og yttertøy er viktigst. Hva med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt noen få dyre plagg (Katvig, bl.a.), men det er sjeeelden.

Her er det mest H&M, Lindex o.l.

Vi kjøper gjerne billige sko og yttertøy også, men det må jo være ordentlig og kvalitet.

Skrevet

Lite til de to minste egentlig (unatatt sko) siden de arver klær fra eldste/mini fra mellomste/begge + får litt i gaver, men endel til eldstemann som vokser sinnsykt fort og er begynt p slite mer på klærene. Jeg har funnet ut at bukser på H&M, Cubus og lignende butikekr bare ikke er gode nok, han sliter hull på knærene etter bare 2-3 uker for det meste på de, så der kjøper jeg faktisk heller noen dyrere bukser av god kvalitet enn mange av dårlig. Gensere derimot kjøper jeg så billig jeg får dem. Har ikke noe sånn fast sum, det hoper seg gjerne litt opp på vår og høst fordi da trenger han nytt til sommeren eller til vinteren, kan da f.eks bruker 1500 kr på klær til ham en dag i mai og 1000 kr til i juni og så ikke noenting i det hele tatt omtrent før i oktover/november igjen (untatt sko da og slikt da). Det koster litt når han vokser ut av alt på en gang omtrent og plutselig må ha 4-5 nye bukser og 6-7 nye gensere på en gang.

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Utenom om gaver jeg ofte for fra familie som er kjøpt i utlandet så handler jeg nesten bare billige klær ja!:)

Det handler ikke om prisen men om hvordan du setter sammen klærne, og det er jeg veldig flink på:)

Men hun for ofte litt spessielle fine klær da andre land, foreks nå som jeg og samboer var i England i sommer...da fikk hun fine kjoler,sommerklær og en nydelig regnkåpe som jeg ikke hadde funnet til den prisen i Norge iallefall:)

Så tenker jeg også langstiktig...handler ofte på salg til vinter/høst perioden foreks...:)

Flekker er noe dritt..de går som regel av i vask, men jeg bruker aldri de fineste klærne i barnehagen uansett!

Gode dyre vintersko og dyr vinterdress har jeg fått i gave...men jeg kommer nok til å kjøpe en billigere vinterdress når den er for liten..kunne aldri komt meg på å kjøpe en vinterdress til 1100kr slik som den hun fikk av mamma kostet....

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Jeg finner også ofte klær til prisen av ingenting på sparkjøp og salg på lindex,h&m osv ja...jeg digger SALE :)!!hehe

Skrevet

Kjøper lite klær egentlig, kun når hun trenger noe nytt, ellers får vi jo titt og ofte av besteforeldre da :) Men skulle gjerne ha kjøpt mye mer for er jo så mye fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...