Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Nå kjenner jeg at jeg blir ganske deppa her. Er ikke sånn at alle takker nei, men av over 60 inviterte, har alerede 10stk takket nei. Blir så utrolig skuffet:( Noen av dem har jeg full forståelse for...... Men ekelte(nær familie) foretrekker andre aktiviteter(som de forøverig kan gjøre hvert år!!) Ei som skulle være forlover, trakk seg, og nå kommer heller ikke hun i bryllupet. Skal visst på ferie da, og denne ferien er bestemt nå.(visst om datoen lenge før ferien ble fastsatt) I tilegg så er det ingen andre enn henne som skal på tur. Føler det utrolig sårt, siden jeg virkelig så på henne som en god veninne. Har ikke så mange venner egentlig ingen, sånn i det daglige. Men heldigvis, så har noen av mine studieveninner takket ja.....så mister ikke helt "fjeset"(hvorfor er det venner av kun brudgom?) Vet det finnes større problemer, men verden går litt mot meg om dagen.....på andre fronter også. Skulle så gjerne ønske det gikk litt min vei. Litt rot her, men måtte bare få ned noen tanker.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Jeg kjente meg litt igjen i dette innlegget, bortsett fra den biten med forlover. Vi skal ha ett lite bryllup på ca 50 gjester der allerede 11 har takket nei. dette er deriblant to av mine nærmeste venniner. Hun ene fikk ikke fri på jobb, og hun andre vet jeg ikke....de sist nevnte sa de skulle komme og hjelpe oss med ting og tang, og når fristen på innbydelsen gikk ut, fikk jeg en melding om at de ikke kom. jeg mener iallefall at de sist nevnte ikke er noen venner, men også hun som måtte jobbe ( og har vist om bryllet i to år) ikke er den beste venninnen min lengre, jeg ble selvflgelig super skuffet. Den dagen som betyr mest for meg, kommer de ikke. men men får prøve å se positive og at me gleder oss veldig til den store dagen, og se på alle de kjekke, flotte menneskene som kommer. Har vel funnet ut at de som har meldt avbud ikke kan ødelegge dagen vår. De går bare glipp av en stor og begivenrik dag:)
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Uff, ja skjønner at du blir deppa da ja...! Er spent selv, når vi skal igang med å sende ut invitasjoner.. Hvor mange vi kommer til å ende opp med.. Selv syntes jeg at det er ikke mange grunnene som er gode nok for å melde avbud til nære venner eller familie..! (Er ikke så nære venner med slike dårlige unnskyldninger, like greit at de ikke kommer, da..) Men, de som kommer til deg, vet du jo at er gode venner da, og du skal kose deg på din store dag med de som er der:-) Mange eller få, det spiller vel ingen rolle? Dagen blir nok veldig fin skal du se! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå