tesseliten Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Hvis man er ute alene eller noe tenker jeg på, kan vi kjøre bil og alt mulig sånn eller hva gjør vi??
Gjest Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 er hodet festet så er d ikke farlig..da ringer du bare føden..er d ikke festet så må du legge deg ned..pga navlestrengen
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Ringer den fødeavdelingen du hører til, og følger rutinene de har.
Hulda77 Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Dette lurer eg også på... Hovudet på min baby er ikkje festa enda, i dag er det 20 dagar til termin. Fekk beskjed om å leggja meg ned når vatnet går og ringe til føden. Men i stad sjekka eg rundt via google, trur eg las inne på helsenett (?) at det til og med er uheldig å stå oppreist NÅR vatnet går..... (fare for navrestrengsframfall...). Kva om eg f.eks. køyrer bil på motorvegen????
Gjest Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 vi kan ikke tenke på alt som kan skje..d er ikke sååå vanlig at vannet går.. ta d som d kommer..mitt vann gikk når jeg stod..d gikk helt fint.. du vet nok hva du skal gjøre når tiden er inne..å jeg er ganske sikker på at du ikke kjører på motorveien når d skjer..
Herkules Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Når vannet mitt gikk ringte jeg føden og de var ikke akkurat stressa enda det skjedde 4 uker før termin og jeg ikke ante hvor hodet var, Så går vannet så ta en telefon og hør med føden Et tips å ha nummeret lagret på telefonen, hadde det sist og det var praktisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå