Gå til innhold

Fant en nettsiden som selger bodyer med teksten:

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Mora mi er en ku"

"Bæsj tiss promp"

"Snurp igjen smella di du maser som et lok`motiv"

og

"puddingen."

Syntes først det var mosomt, men er det morsomt med disse teksen PÅ babyen da?

Hva syntes du?

Syntes forøvrig "mora mi er en ku" var artigst.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et litt ambivalent forhold til sånne tekstbodyer, men må innrømme at jeg har hatt lyst å kjøpe den "snurp igjen smella di, du maser som et lokmotiv" for å bruke hos svigermor, for ingen kan dikkedare og herje med småttiser som hun kan, hehe...

Skrevet

Ja! :) Var i den "gata" jeg tenkte også.

Har ei venninde som skal ha en liten om en stund, og hadde syntes at den "mora mi er en ku" hadde vært artig..

Men hun kan jo ta det personlig...uff..

Skrevet

Hehe, med mindre du er sikker på at hun har samme humor som deg tro rjeg jeg hadde styrt unna. Jeg hadde jaffal lurt veldig om jeg hadde fått den, hehe :oD

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Syns de på den gulpsiden var teite, utenom den med unge med hanekam, og "poo fighters", de var litt kule=)

Skrevet

Ja de er teite.. Skal begynne å selge det i en Exit butikk her jeg bor.. Men jeg kan jo gå rundt de.. LOL

Skrevet

Jeg synes sånne kan være litt gøyale, men mest for å provosere litt egentlig. Sønnen min har feks en del med hodeskaller (jeg liker hodeskaller altså), litt for trass fordi mange mener klær med hodeskaller er forkastelig.

Skrevet

iom at vi hadde puddingen-bodyen til junior da han var litt mindre, må jeg vel si at jeg synes de er ganske morsomme. Det er jo ikke grovt på noen måte... Dessuten passet den bodyen veldig bra til han, for han var en kraftig liten plugg og jeg kalte han for lille puddingen min selv før vi fikk bodyen i gave :P

Har sett det finnes "i`m with this MILF"-bodyer, men det synes jeg er litt drøyt...

Skrevet

hvilken nettside?? Nå skal det shoppes:S

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor det skal være så mye verre med hodeskaller enn hjerter. Er jo biter av kroppen begge deler? Skulle likt å se folk ha på seg smykker av de andre indre organene sine, som nyrer og tarmer, hehe. Men et hjerte er liksom helt greit ;)

Skrevet

Jeg har ikke sansen for sånne tekstbodyer i det hele tatt. Synes ikke det er hverken fint, morsomt eller sjarmerende for å si det sånn.

Skrevet

Jeg hadde en del bodyer med blandt annet skrift som;My real dad is in prison.

Son of a mother fucker.

osv

de er kjøpt på en designer butikk og koster ca 500 kroner...

syns de var tøffe før jeg fikk barn,fikk de i gave og har aldri brukt de...

på min sønn ser det helt usmaklig ut.

Men ja jeg syns de er tøffe,men bare hengene i butikken.

Skrevet

Junior hadde en body det stod "I'm a son of a bitch" på. Jeg syntes den var fetslig, men han brukte den aldri, kun en gang for å ta et bilde :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...