Gå til innhold

Koseklut fra Go'boken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår er veldig glad i en koseklut vi har fått fra Go'boken. Så nå er spørsmålet om noen har en til overs som minsten deres ikke bruker?

Den vi har er lyseblå på den ene siden og rosa/hvit-stripete på den andre. Det er knuter i hvert hjørne, en bitering på en side og et kaninhode på den andre. Veldig myk og god!

Er det noen som har en å gi bort???? Vi ordner betaling for porto osv.

Send meg gjerne en PM.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg sendte mail til godboken, og fikk kjøpe av dem for 98 + porto, selv om jeg ikke er medlem - så har 2 ;)

Skrevet

Send mail til Go´boken og hør om du kan kjøpe en hvis de har enda. Jeg fikk kjøpt en vervepremie selv om jeg ikke er medlem så de er nok litt runde i kantene... ;o)

Skrevet

Så genialt, da prøver jeg det.

Tusen takk for hjelpen :o)

Skrevet

jeg skal se om jeg finner min,så skal du få den:)Skriver her senere om jeg har den:D

Skrevet

får ikke til å sende deg pm da,men jeg fant min-som er ubrukt.Du kan få den om du vil:)

Skrevet

98 kroner?? Verste jeg har hørt! Ha en slik og den er kun vasket i vaskemaskina og aldri brukt! Du kan få "kjøpe" vår!

Skrevet

Jeg har også en liggende å slenge om du er interessert.

Skrevet

Har en jeg også som du kan få:)

Skrevet

jeg har også en om du vil ha.

bare gi meg beskjed om du trenger :)

Skrevet

Jeg har også en som er ubrukt, den kan du også få hvis du vil...

Kan jo være greit å ha et par i reserve sånni tilfelle den skulle bli borte... dessuten blir de jo temmelig stygge og ekle etter hvert, selv om man vasker de titt og ofte - og da er det greit å kunne bytte den ut :P

Skrevet

Har sendt flere av dere PM.

Så da håper jeg selvfølgelig på svar :o)

Skrevet

gutten min er veldig avhengi av den kosen oxo. så tengte å ringe å høre med godboken selv jeg-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...