Gå til innhold

Dåp & bryllup samme dag? Går det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha dåp for mini om ca en mnd's tid.... Vi har tenkt å gifte oss, men har da bare tenkt å stikke ned å signere papirene :P Heller ta stort bryllup om noen år da økonomien kanskje er litt bedre da. hehe...

Men så kom jeg på den smarte ide' at kanskje vi skulle bare giftet oss samtidig? :P Uten at familien eller noe vet det... As in SUPRIIISE! :))

Da får dem vært med på det, og vi gjør ikke noe kjempe stort ut av det for det er ikke det vi vil heller.

Men er det mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pappaen til junior og jeg hadde kirkelig vielse i kombinasjon med dåpen. Da var ikke dåpen en søndag, men begge deler foregikk i en lukket seremoni en lørdag.

Skrevet

Ja det er mulig :))) Vi gjorde det slik, men familien fikk vite det uken før det var.

Skrevet

Jeg har vært i bryllup med dåp, men vil tro dåp med bryllup blir vanskeligere fordi dåpen oftest er i en vanlig gudstjeneste. Ring og spør i morgen, det kan jo hende de kan ordne det etter den vanlige gudstjenesten eller noe og ha både bryllup og dåp da.

Skrevet

Ok.

Om man tar det i en lukket sermoni på en Lørdag så skal jeg alltids få lurt det til at det bare er en vanlig dåp :P

Er en bitteliten kirke rett borti her vi tenkte å ha dåpen, kan bare fortelle en hvit liten løgn om at det ble en Lørdag fordi dem ikke hadde vanlig dåp før om leeenge... eller noe :P

Sier vi noe til familien vet jeg dem vil stelle i stand noe store greier, hvertfall svigermor kommer til å ta helt av :P:))

Vi vil bare ha det enkelt.

Får ringe dem i morgen å høre :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...