2009bebis<3 april gull Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Er det blankt, gult, brunt eller hva er det? er det mye eller lite? jeg har nesten ingenting, men noen ganger har jeg sjekket etter utflod og det som er har vært litt litt gulaktig, og 2 ganger har jeg såvidt skimta litt lyse lyse lyse lyse brunt/rosa og da har jeg VIRKELIG studert papiert, sorry detaljer men er sååå redd... er nå 5+1 ca..
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Utfloden min har gått litt opp og ned. I begynnelsen så var det vell mer en vanlig, gjerne litt gulaktig. Så begynte utfloden å minske, legen sa at det var normalt, og er forsjellig fra person til person. Nå er utfloden min hvit, men ikke så mye lenger, men av og til så er det plutslig mere igjen. Rare greier:) Du kan nok ta d me ro Er 10+4 idag
2009bebis<3 april gull Skrevet 4. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2008 tuusen takk for svar, roer meg ned litt:) så takk
EnLitenPrins Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Mitt variere veldig mye fortiden...Alt fra gult, hvitt og gjennomsiktig ! Har så sinnsykt med utflod fortiden :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå