Baby i vente Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Under forrige graviditet hadde jeg helt dilla på: - jordbær - hockypulver - chips (med mye smak) Denne gangen har jeg ingen (enda). Hva med dere?
therese_1 Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 LUKT AV KLOR!!!oh my god..ble helt gal jo..vasket badet opp til flere ganger daglig.haha også måtte jeg drikke farris bris,og det henger igjenn ja:)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 isbiter:)) men fikk ikke dilla før nå på slutten:p
fru lykkelig Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 MELK. Hadde dilla de tre første mnd og nå i de tre siste. Hadde dilla på melk og makrell i tomat forrige svangerskap. Klarte ikke spise makrell i tomat på brødskiva på 2 år etterpå. Melk har jeg kun drukket når jeg har gått gravid. Lukta av vindusspylervæske og white spirit er heller ikke så verst...
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Første svangerskap: Fiskekaker m suragurk og majones Grønne epler Farris / iste Melk Dette svangerskap: Fiskekaker m suragurk og majones Fiskekaker er det eneste som har "meldt" seg, og jeg er ikke spesielt glad i fiskekaker til vanlig. Ikke liker jeg melk noe særlig heller.. rare greier.
Turtelduen Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 Med guttene, ingenting... Med jentene ISOPOR, lukt av arbeidsbil, malingslukt, skumgummi o.l Helt sprøtt... Kjenner jeg blir gal når jeg går inn i teppebutikker også... Skikkelig deilig følelse, har bare lyst til å smak. Men det har jeg spart meg for da.
Gjest Skrevet 5. august 2008 #7 Skrevet 5. august 2008 isbiter!! Våknet midt på natta og bare MÅTTE ha isbiter, spiste òg en halv pose isbiter på vei til jobb hver morgen =) Og lukten av cognac!! kan sitte i timesvis å lukte på toppa
Gjest Skrevet 5. august 2008 #8 Skrevet 5. august 2008 Meller! Sånn karamell med sjokolade inni. Jeg skjønner ikke de som syns bensin og vindusspylerveske og sånne ting lukter godt. Æsj! Og alkohol er helt jævli å lukte på. Det verste er når mannen min legger seg inntil meg etter å ha tatt et glass cognac + en røyk etterpå. Blæææææ!
Popelko Skrevet 5. august 2008 #10 Skrevet 5. august 2008 har dilla på rosa vepsebol, kiwi og ferskenslush
♥mini♥lille♥knerten Skrevet 5. august 2008 #11 Skrevet 5. august 2008 Første gang, ikke kvalm og jente: - Kanel i alle varianter: på grøten, kanelboller osv - Gjærbakst generelt og kaker - Fiskekaker med fersk dill og sur agurk på brødet - is fra Dehli de Luca, sorbeer og fløteis, alt gikk ned - firkorn med melk og evt litt yoghurt - Japp - salte smilies / hoder fra smågodt disken Denne gangen, jente og kvalm: - før jeg ble kvalm i uke 6: kaffe mocca - jordbær - kakedeig, altså muffinsdeig, eplekakedeig osv - smør på brødet, aldri spist før - skinkeost - noen spesielle iser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå