Ruttitutt :-) Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Vi var i svømmehallen og snuppa på 3,5 år spraket fra i vannet slik at det ene beinet hennes traff meg på innsiden av låret/øverst på underlivet, rett under trusekanten liksom. Vet ikke om babyen ligger så lavt jeg men... Iallefall, det gjorde vondt i eet par sekunder så kjente jeg det ikke mer. Men ble jo littt redd siden jeg fikk beskjed om at hodet et festet. så da ble jeg redd for at sparket har truffet hodet til babyen...og er det festet så er det vel kanskje ikke så mye fostervann rundt akkurat der til å beskytte...er redd for hjerneskade... Dette var i går og nå tror jeg at babyen i magen har snudd seg og ligger i tverrleie...kan det være derfor, kan det ha skjedd noe galt? Hjerterytmen er helt fin og den beveger seg veldig mye.
Reiki 73 Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Kommer an på hvor langt du er i svangerskapet, og hvor hardt sparket var, men ville ring legen uasett jeg, så slipper du å bekymre deg så mye.
Puppesnuppa Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Jeg har en vilter 2 åring som sparket meg ganske så hardt midt i magen, for en par uker siden. Hadde vondt ganske lenge etterpå.. Ringte på føden og spurte, og de sa at det skulle veldig mye til ved støt og spark mot magen. Dersom baby fortsatt sparker like mye som før og at man ikke får noen blødninger etc, var det ikke noe å bekymre seg for. Jeg var da 32 uker.
Ruttitutt :-) Skrevet 5. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2008 Takk for svar! :-) babyen er veldig aktiv, og har ikke hatt noen blødniger, men er så ekkelt å tenke på siden sparket var så langt ned, og da ser jeg for meg at det ikke er så mye beskyttelse rundt. Men må vel snart bare prøve å ikke bekymre meg så mye....er veldig slitsomt.. Tusen takk for svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå