Gå til innhold

noen med erfaring med utroskap...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen sjangs for at vi kan fikse dette? har to små barn på 3 og 1 år, vært sammen i 9 år og har jo hatt våre opp og nedturer.

gubben (i værste 30årskrisa) blei betatt av ei 20 år gammel vanlig jente på jobben som har jobbet et halvt år med å svartmale meg, og skryte av hvor deilig han er... de hadde vist kyssa litt rundt jul, men hsn svslutta alt fordi han ville være med oss. så nå i sommer kom det derre kvinnemennesket tilbake og sa hun ville ha litt sex, og idioten som så da sitt snitt i å oppfylle sine seksuelle dømmer med ei som visst var med på det meste ( og ja jeg er vel litt kjedelig...) så da skjedde det, et fosøk som endte i ingenting og en til som ikke innholdt noen av ønskene..

da fant de ut at det ikke var så lurt alikevel og avsluttet greia. så kom jeg over noen sms jeg sikkert ikke burde ha lest... hsr selvfølgelig kasta han ut, vært til familieradgiving , uansett med tanke på guttene.

hva kan jeg gjøre? sitter oppi det hele og har følelser for fyren. vi snakker ofte sammen og han kommer og tilbringer tid med barna. er ei ukesiden jeg fant det ut, men er det noen sjangse for at dette kan ordne seg eller ? vet ikke helt hva jeg vil ennå, men trenger erfaringer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...