Gå til innhold

sovestilling(samme som på 3.trimester)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå her ikke magen min begynt vokse enda, så foreløbig sover jeg som vanlig. Men jeg har jo vært gravid før, og når magen begynner bli skikkelig stor er en ammepute i senga gull verdt... Da ligger jeg på siden, med ammeputen foran meg, da kan magen hvile i isoporkulene i puta (så du ikke får følelsen av å tippe femover), og mens det nederste benet ligger rett ned, kan det øverste bøyes og legges oppå ammeputa. Skikkelig god hvilestilling for hele kroppen.

Skrevet

jeg sover på sidene og ryggen. igger i grunn bare og vrir meg hele natta for verker sånn i hoftene :(

Skrevet

med førstemann lå jeg å sov på magen gjennom hele svangerskapet. med andremann er jeg bare tolv uker på vei men sover på magen og i armene til min kjære =)

Skrevet

Omtrent same som eg hadde før eg vart gravid. Sover som regel på ryggen, eller på ei av sidene. Men kan ikkje snu meg like brått som før, sidan ungen må tilpasse seg inne i magen. Merkar litt ubehag av og til når eg ligg på sida, men det går seg till etter ei lita stund.

Av og til ligg eg på magen (som regel om eg lese før eg skal sove), men då bygge eg opp med puter med hoftebeina, slik at magen ikkje får så mykje press (kan bli litt kvalm då nemleg, men det hadde gått).

(er 32+2)

Skrevet

Er i uke 35

Sover på siden m en stor pute mellom bena pga smerter i hofter,

Hender jeg må opp og gå litt om natta for å bli kvitt smertene.

Ellers har jeg og sovet sittenede, med masse puter i ryggen og noen puter under knærne.

Et herlig syn, hehe :-)

Kan ikke sove på ryggen, da blir jeg uvel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...