Gå til innhold

hvor lenge "kan" man vente med å bestille brudekjole??

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil vente lengst mulig, for jeg skal slanke meg og vil jo være nærmest "målet" når jeg skal prøve kjole... men så hører jeg folk som kjøper kjolen 1 år i forveien, og de anbefaler 7-8 mnd i forveien.. da blir jeg litt stresset..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kjole ble bestilt 1 1/2 mnd før bryllupsdatoen. Tok 16 dager før den kom hjem til meg i posten(kjøpte fra USA) Superfornøyd:)

Den skal brukes nå på lørdag:)

Skrevet

Jeg har kjøpt brudekjolen min på Agape, og der ville de ha bestillinger ca tre mnd før. Varierer sikkert fra sted til sted, så det går jo an å høre litt rundt med de ulike brudesalongene. Hvis man bestiller fra nettet, tar det selvfølgelig kortere tid!

Skrevet

ok, men 3 mnd høres igrunnen fint ut.. blir nok enten agape jeg går til, eller låner en brukt jeg er blitt tilbudt..:)

Skrevet

Jeg har kjøpt min et år i forveien. Har også planer om å gå ned litt i vekt før den store dagen. Jeg kjøpte en med snøring i ryggen. Den kunne visst brukes fra str 36-42. Har litt å gå på begge veier jeg da :) Veldig kjekt egentlig, selv om jeg bare vil en vei. hehe :)

Skrevet

Hvis du skal kjøpe i en brudesalong i norge ville jeg kjøpt den et halvt år til et år før, men bedt salongen vente med å sy den inn før det nærmer seg fordi du er på slankern.

Jeg jobbet i en brudesalong i oslo og vi hadde ofte det problemet. Bruden fikk tilpasset kjolen i litt for god til. Noen hadde gått opp 5-10kg og da blir det stress og gjøre den om i siste liten. Be de sy den inn 2-3 uker før. Og prøv den 1 uke før du skal bruke den for å være sikker på at den passer på den store dagen.

Ofte at brudene går ned litt i vekt pga masse stress rett før den store dagen.

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...