Gå til innhold

Gleder meg til fotbehandling i morgen :)


mor07

Anbefalte innlegg

Har bestilt meg fotbehandling og farging av bryn i morgen. Gleder meg til å få litt pleie. Føler at føttene er tunge og såre, så det skal bli så deilig. Tror det er lurt å unne seg litt før fødselen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhhh, det hørtes deilig ut ! Jeg har fått neglerotsbetennelse på høyre stortå......ganske vondt ass! Fikk det forrige svskap også. Skulle kanskje undt mg noe sånt jeg også.;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes herligt ut. Eg fikk gavekort av samboer til bursdagen tidligere i sommer. Tenkte å bruke det nå litt før fødsel, men det var ganske fullbokket. Hadde termin 4aug og de hadde ledig 7aug. Så eg fann ut at det tryggeste var nok å spare fotbehandlingen m/ekstra masasje til etter fødsel. Gleder meg. Har aldri hatt det før, men høres herligt ut. I dag tenkte eg å ta en kropspleie her hjemme imens eg venter. Det blir vel siste gang eg har tid til det på ei stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå det hørtes godt ut :o) har tenkt på det jeg og, men det ble med tanken.. Får heller leite fram fotbadet, og så få mannen til å massere føttene med krem etterpå... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...