Gå til innhold

Trenger deres erfaringer/synspunkter! hør her:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært slutt mellom meg og BF i 6 mnd, har gått dårlig lenge før det.. Han fant seg en dame som han rota rundt med en god stund, jeg var kjempe sjalu i starten, men kom over det. Nå har jeg uansett fått verdens beste og nydeligste kjæreste og eksen min begynner selvfølgeølig å lage kvalme.

Har krever at jeg ikke har overnattingsbesøk når sønnen min er hjemme. Og det mener han virkelig, truer med ting osv..

Hva burde jeg gjøre i en sånn situsjon? Er ganske sikker ¨på at han kommer med dette nå fordi han ikke har noen i livet sitt,

Hadde han hatt det hadde han garantert gjort det samme...

Anyone? takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har hatt det akkuratt likt det du beskriver..

han trua med at jeg ikke fikk ha besøk av min kjæreste når barnet var hos meg. han fikke ikke komme selv om barnet sov.

Trua med bla. Advokat, at han måtte ta en dnatest på barnet for nå etter 3år kunne det umulig være hans alikevell...

"Straffa" meg med å ikke være med til en spesialist lege med barnet fordi jeg ikke hadde tatt å hørt på han ang kjæreste på besøk.

han derimot har hatt 3damer etter meg og bodd med dem alle 3 uten at jeg har sakt et pip.

BF kan få mene hva han vil, og han kan si hva han vil. men bestemme over meg og hvem jeg er med når barnet er her (så lenge vedkommne ikke er farlig eller umennesklig) bestemmer jeg helt selv!!

Alt dette kom igrunnen frem etter jeg spurte om bidragsøkning, siden jeg gikk ned i lønn og han opp.....

Skrevet

Hva som foregår hjemme hos deg er din sak og IKKE hans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...