Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 har en gutt på tre år. Han er virkelig el-propell! Bånn gass fra morgen til kveld...iallefall ikke langt unna. Har vært sånn helt siden han ble født egentlig. Han er ikke hyper, men har energi så det månner! Noen med litt eldre barn (spes gutter?) som kan fortelle meg at de roer seg når de blir 4...eller 5....eller 6? ;-)
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 hehe, hva skal man si til det da:) mine er vel like urolige enda, men merker det ikke så mye lenger. for etter 4 årsalderen begynner de sånn smått å være mere ute alene:) nå er de eldste 8 og 11 å er som regel ute fra tidlig morgen til sen kveld. innom å spiser litt da:) men barn er forskjellig vettu:) mulig han roer seg:)
mamma til 2 små:=) Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Off jeg lurer på det samme...jenta mi på 3.5 er helt i 100 24-7 hehe!! Verste av alt er at hun ikke liker å legge seg haha! Trenger også lite søvn...våkner ofte 4.30.Da har hun lada batteriene for fult.Veldig kjekt å vekke lillebror som ligger å snorksover! Elsker henne av hele mitt hjerte men hun ekstremt oppmerkosmhetsyk og tullete:=)
Gjest Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Vel, her er det motsatt, hehe... Vår eldste var egentlig rolig for alderen som 3 åring. Kunne sitte i evigheter å kjøre biler, leke i sandkassen osv. Nå er han snart 6 år og klarer aldri å stå i ro. Seriøst, han klarer det bare ikke, han bare må enten hoppe, gå litt på stedet, veive med armene eller noe, har utfordret ham mange ganger for å se, menhan klarer faktisk ikke å stå rolig i mer enn to sekunder, selv ikke når jeg lokket med noe godt, hehe... (måtte bare prøve en gang ;-)). Så det kan jo gå andre veien også vil eg tro? Har forøverig en bror som var propell som 3 åring og han roet seg veldig som 7 åring, nå er han 9 år og kjemperolig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå