Gå til innhold

Barnehagestart-hva hadde du gjort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 3 dagers plass, men har nå blitt langtidssyk, og arbeidsufør. Jeg har bare vært vikar, så jeg får ikke lønn, siden jeg ikke hadde planlagte vakter fremover da jeg ble syk. Og har dermed ikke råd til plassen. Men får ikke sette den på permisjon, og må betale 3 mnd oppsigelsetid. Hadde du latt han begynne likevel? Tenker på alderen,han er bare ett år, og det at jeg nå egentlig ikke har råd/og behov for plassen. Uff, vanskelig dette. Noen med synspunkter??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg ventet om jeg var deg.

Det er jo masse å gjøre sammen om dagene for han og deg, og så kan du søke bhg.plass senere når det passer seg sånn.

Skrevet

Siden han bare er ett år, så ville jeg ventet. Siden du ikke har bruk eller råd til plassen er det vel så greit å ha ham hjemme.

Skrevet

Tror du kan søke om redusert pris pga den økonomiske situasjonen din.

Og siden du er syk hadde det kanskje vært lurt med barnehage noen dager i uken, det kan kanskje gjøre deg raskere frisk?

Skrevet

Tror jeg hører om styreren kan få noen andre til å ta plassen, da slipper jeg å betale for de tre mnd. Om ikke, tror jeg vi prøver med en 2 dagers plass. Syns han er så liten til å putte i barnehage, når jeg ikke må. Selv om jeg godt hadde hatt behov for litt pusterom med tanke på helsa....Men det var samvittigheten da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...