Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 at hun vil noen skal ligge i sengen hennes når hun skal sove?? dette er ikke praktisert i huset her, men har jo skjedd av og til -veldig sjeldent!... Nå gråter hun hjerteskjærende fordi hun vil jeg skal ligge hos henne. Men det kan da ikke være nødvendig??? og dette skjer ofte.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Kan du ikke spørre henne hvorfor hun vil du skal ligge der da? Kanskje hun trenger mye nærhet og varme fra mamman sin:o)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Hun får varme og nærhet dagen lang. Skal vel ikke være nødvendig å innføre dette som en vane når hun er 5 år? Har lyst på litt alenetid på kvelden også.... Hun har sluttet nå..ble mer sånn trassgråting på slutten her. Tenker hun bare tester grensene sine. Det gjør hun også dagen lang!
prekæs Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Kanskje ett eller annet har skremt henne? Legg deg og prat litt med henne for å få ut det hun er redd for. Kanskje hørt historier som barn har skremt henne med? Trøst henne du:)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Har hun drømt noe skummelt en natt, og er redd det skal skje igjen?? Er det for mørkt på rommet hennes?? Er det noe hun er redd skal skje mens hun sover??
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Nei, hun sover med lyset på. Hver natt. har ikke hatt mareritt, aldri våknet og vært redd på natten i alle fall. Skal snakke mer med henne i morgen jeg og spørre om det er noe spesielt..
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Jeg hadde IKKE begynt å legge med ved henne! Det gjorde mine foreldre med meg, og de var i senga hos meg til jeg ble konfirmert (neeesten). Spør henne hvorfor hun vil du skal ligge der, og foreslå andre måter som kan gjøre henne trygg. 4 åringen her har en stor tigerbamse i senga som passer på han hvis han blir redd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå