Gå til innhold

Jenta mi er 2 år i dag :)


Kuredu

Anbefalte innlegg

Har henne hjemme for tiden så her har det gått i bursdagsopplegg hele dagen med ballonger fra morgenen, pynting av kaker, opphenging av flagg, samtidig som vi hele tiden har pratet om at hun har bursdag i dag og spurt henne om hvor gammel hun blir i dag "to ål" svarer hun like fint hver gang!! Er så artig altså... Fikk besøk av nærmeste familie i ettermiddag, spiste litt middag og deretter kaker (hjemmelaget sjokoladekake, bløtkake og kringle). Av gaver fikk hun:

lekekjøkken, dukkevogn (Brio litt gammeldags), en ny robotleke fra fisherprice (kassettspillerliknende), vinterstøvler, tripp trapp stol, litt klær og dukke med hjemmestrikkete dukkeklær. Hun var helt i hundre og elsket de nye tingene! Var like glad for klærne som lekene - så søt da! Takk for gaven lærte vi henne å si, hehe. Da kvelden kom var hun helt ferdig - akkurat som mammaen sin :)

 

Tror vi kommer til å ha et lite barneselskap på søndag - men det blir nok ikke mange barn - det tror jeg ikke jeg orker. Koselig med bursdag da!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en veldig koselig bursdag. Jeg får masse gode tips til Leni sin dag, hun har ikke før den 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen! Høres ut som dere har hatt en fin dag!

 

 

Men du, står ikke jenten din på bursdagslisten vår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...