Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På siden.. Begynner å bli ubehagelig det og.. :)

Skrevet

men jeg synest at bebien blir så urolig med en gang jeg legger meg, jeg sover på siden.. men det presser so litt på siden av magen for jeg må jo på en måte ligge på siden av magen.. er dette farlig for bebien?

Skrevet

det er nok ikke farlig for babyen :)

jeg sover enten på siden med ei pute mellom beina eller på ryggen.

har ikke sjans til å sove på magen. er 28+6 :)

Skrevet

Jeg sover på ryggen eller på siden. De siste nettene tror jeg faktisk jeg bare har ligget på ryggen... 37+3 her

Skrevet

Jeg sover på siden. Føler jeg blir sakte kvalt når jeg ligger på ryggen, og magen er altfor stor til at jeg kan ligge på den..

Gleder meg skikkelig til å kunne sove på magen igjen!

Skrevet

På sidene. Å gud så vondt jeg har i hoftene nå! Skal bli godt å få sove på magen igjen:o)

Skrevet

jeg klarer bare å ligge på siden, og helst bare den høyre... guuud så vondt jeg har i skuldra etter å ha ligget på den så mye! gleder meg villt til å kunne ligge på andre måter...

Skrevet

Vanskelig å finne en behgelig sovesilling nå, er i uke 28. Hviss jeg ligger for lenge på ryggen får jeg vondt nedi korsryggen, så ligger helst på siden. Men snur og vender på meg mange ganger om natten.

Skrevet

Nå sover jeg på siden, har gjort det noen måneder pga at det er så ubehagelig å ligge på ryggen med den store, tunge magen. Jeg pleier forresten å ha en pute eller dyne mellom beina når jeg ligger på siden.

Gleder meg veldig til jenta er ute og jeg kan gå tilbake til å sove på ryggen igjen:-)

Skrevet

sovner på siden tror jeg, våkner og vil sove på ryggen, men da har hele magen lagt seg så godt til rette på siden at det blir bare vondt å ligge på rygg:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...