Gå til innhold

Hvor skal vi den 15. og har noen bestilt bord??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det lurer jeg på :o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jammen jeg på og!!! Jeg er ikke kjent i tigerstaden, så jeg dilter med hvor det måtte være;=)

Skrevet

Jeg satser på Karomamma og Vimsemamman jeg:-)

Vi andre er haleheng!!!

Og skal alltids klare oss noen timer på egenhånd til arrangementskomiteen kommer seg hjem fra jobb:-)

Skrevet

Ble vi ikke enige om Fridays da? Jeg kan bestille etterhvert, jeg. Hvis det er fint vær, går det jo an å benke seg utenfor der på forhånd.

Og jobbingen blir det vel så som så med den dagen, tenker jeg. Det faste ledermøtet vårt er ferdig klokka 11. Say no more :)

Skrevet

Da sier vi det:-)

Kl 12 på Fridays da;-DDD

Hehe........

Skrevet

He he... passer bra det vel? Du får ta med leggings i tilfelle det blir litt spiggent...

Nei, nå må jeg køye. I nyvasket sengetøy :)

Skrevet

Nattinatt:-)

Skrevet

Skal jeg bestille bord og når fra ??

Jeg kommer som sagt snarest mulig, kanskje jeg kan gå litt før, prøver på kl 15 senest......

Skrevet

Da foreslår jeg at du bestiller til kl 16, så får du litt tid på deg etter jobb også. Før dette skal vi alltids klare oss i tigerstaden;-D

Takk for at du tilbyr deg da!

Og reserver det på Dibbedamene da;-D

Skrevet

He he jeg dukker vel opp en gang mellom 13 og 15 tenker jeg:o)

Men jeg har jo noens telefonnr. så jeg skal nok finne dere, enten det er her eller der:-D

Skrevet

Så nå at Fridays er mange steder i Oslo, så hvor bestiller du bord Vimsemamman????

Kjekt at vi møtes på samme Fridays hele gjengen:-)

Skrevet

Ha, ha, ser plutselig for meg at det sitter dibbedamer spredd utover hele Oslo ;-) Kanskje jeg rett og slett bare bør gå ut i Trondheim den kvelden og så være med dere via nett, he,he.

Skrevet

Jippi!!!

Da møtes vi der:-)

Skrevet

Høres flott ut! Jeg tror at til og med jeg skal klare å finne frem oppover den gata der;=)

Skrevet

Hihi:) Ja, vanskelig å unngå, nesten opp ved nasjonalst.

Skrevet

hehe.. jeg eier ikke stedsans... så det er godt mulig jeg ender rundt danskebåten eller noe...;=D

Skrevet

Gå etter Holger Danske da;-DD

Skrevet

Hmmm... noe sier meg at jeg ville brukt hele kvelden og resten av uka på å leite etter den.....;=)

Skrevet

Hihihihi............kan tenkes ja:-) Men siden du hadde gått i ring etterhvert så hadde du nok funnet frem skal du se!

Skrevet

Må huske å sette bjelle på meg.... når dere ikke hører lyden av meg lenger... så er jeg på ville veier!

Skrevet

Kubjelle skal bli!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...