Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Hei Har en datter som er 6 år.Har vært alene med hene stortsett siden hun ble født.Jeg har til nå aldri tatt en reise alene uten henne.Jeg hadde med meg hun i to uker til syden i år.Pappaen har titt og ofte tatt seg turer/reiser uten henne....flere uten henne enn med.Han og hans nye fam skal til syden også men uten datteren vår. Det som er at jeg har veldig lyst til og ta meg en uke el to alene i høst men vet ikke om jeg har samvitighet til det. Hva mener dere om det og ta seg en reise alene uten barna?
ana baroma Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Jeg synes det blir opp til enhver, har man muligheten og behovet - så hvorfor ikke? Hun vil vel ha det toppers hos pappan uansett, så kan du kose deg alene på ferie! Du har jo hatt henne med tidligere år til syden, så det er jo ikke synd i henne:) God tur!!
MaybeAgain Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Kjære deg, reis og kos deg! Datteren din vil ha det aller best med en mamma som er lykkelig og fornøyd med livet og som også prioriterer seg selv innimellom. Da har du mer energi og oppmerksomhet å gi til henne resten av tiden. Så lenge jenta di kan være hos pappaen eller besteforeldre eller venner hvor hun har det godt og koser seg i tiden du er borte, ser jeg ingen verdens problemer med at du tar deg en tur alene. Got reise!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå